Nyomon kell követnie, alkatrészeinek, eszközeinek, berendezéseinek állapotát a beszerzéstől a selejtezésig, azonban korántsem mindegy, hogy a leltározásra milyen megoldást használ. Ebben tudunk segítséget nyújtani Önnek egyedi fejlesztésű rendszerünkkel. Használatával pontosan nyomon követhetővé válnak tárgyi eszközei, így nem kell többé nyomoznia hollétüket illetve életútjukat. A hatékony eszköz leltár elengedhetetlen a hatékony cégműködéshez.
Tárgyi eszköz nyomon követés szolgáltatásunk számos esetben segített ügyfeleinknek:
- Ügyfelünk irodák átalakításával és felszerelésével foglalkozik. A mi feladatuk az ehhez használt berendezések követése: ki, mikor, melyiket, hol használta, mennyi idő után romlott el, mennyi idő alatt javították, van-e elegendő szerszám, melyik szerszám típus jobb?
- Gyártócégnél az alapanyag bevételezése raktárba, majd alapanyag kiadása raktárból volt az elsődleges feladatunk. A bevételezés súlyra történik, a kiadás táblára, vagy szálra, a kettő közötti konverziót megvalósítottuk a szoftverünkben melyben a raktár leltározása is megvalósul egyben.
- 80%-al csökkentettük a Nemzeti Sporközpontokban a leltározásra fordított időt RFID alapú leltár megoldásunkkal. A kollégák értelmes feladatokra tudják használni a felszabadult időt.
- Egységes leltározási megoldást fejlesztettünk az iskoláknak. A rendszerben a tárgyi eszközök hatékony kezelése mellett a teljes adminisztrációs folyamatot elektronizáltuk. Így a kapcsolódó dokumentáció is elkészül egy gombnyomásra.